Mittwoch, 9. November 2005

Gorka, Iñaki, Eider, Kontxi, Arantxa, Ibor....

das sin biskischi Naeme. sin si nit wunderschoen? me gwoent sich aber mit dr zit drah... am afang hani no nach em dritte mol nochefrooge muesse uffgeh und eifach gseiht "Ahh" und e verstehends gsicht gmacht (hihi wie bim Jivan *erinner*) aber mittlerwiile kenni dnaeme und si wiederhole sich au zimmlich oft... me gwoehnt sich jo an alles ;-)

Huet isch e krasse Uni-Tag...vom 11i (aso eigentlich vom 10i aber das hani verschoobe) bis am 8i zoobe uni). Vo 11-12 Economia Española y mundial, momentan monetaers system vo dr EU, verstand grad nit so viel im momaent. Denn hani grad 2 Stund comercio exterior gha und dProfessorin isch vo ihrem Podescht abegheit... nei het sich nit wehgmacht, doerfsch unghemmt lache ;-). Schreeg ploetzlich kippt si nach vorne um und verschwindet hinter de bankreihe!
Jup und am 4i hani 2 Stund Spanisch... causal und consekutivsaetz. und denn no 2 stund baskisch: nik liburua dut= ich ha e buech!
Denn heim, aesse und denn go Jazzsession lose/luege und kalimotxo trinke. Das isch mi Tag huet.

Am morge bini no binere Bank gsi go frooge ob ich e Konto cha uffmache.... wiiiilll ich ha naemlich kei Pass. und fuer do e Konto uffmache bruch ich e Pass will ich nit EU bi. Grummel. Jetz muesi morn nomol verbigo zum luege ob si irgendwo e spezialabkomme finde mit dr Schwitz, waer jo immerhin moeglich.

Uuund :-) gescht hani s'erschte Wienachtsgschaenggli gchauft :-D
Im lidl verkaufe si schliesslich au scho Schoggisantichlaeus.

Aguuuuur

Trackback URL:
https://bizipoza.twoday.net/stories/1136354/modTrackback

Das Leben...

Das Leben auf unserer Erde mag ja teuer sein, aber es beinhaltet immerhin einen kostenlosen Flug pro Jahr um die Sonne.

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

lerne lerne lerne
Du heschs schön.... Bi mir heissts nur lerne, lerne,...
Feuerelfe - 19. Nov, 16:13
Das neuste von mir
gescht hani DRS3 gloost, so schoen widr mol schwitzerduetsch...
bizipoza - 16. Nov, 14:29
schön, schön
so guet, dass jetzt weder internet aschluss dehei hesch,...
betts888 - 13. Nov, 12:05
Fotili?
Oke us em spezielle Alass, das ich jetz Internet deheim...
bizipoza - 10. Nov, 21:01
:-)
hey liebi Elfe schoen vo dir z'hoere. (Au wenns numme...
bizipoza - 9. Nov, 15:15

Status

Online seit 6929 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 19. Nov, 16:13

Credits

Suche

 


abstrakt
guest speaker
official
Vida
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren